IMMUNOTERAPIA W LECZENIU ADJUWENTOWYM CZERNIAKA

2019-10-02

Dzisiaj uczestniczyliśmy w szkoleniu dotyczącym zastosowania immunoterapii w leczeniu adjuwantowym czerniaka po leczeniu chirurgicznym

Zastosowanie Immunoterapii  w

PO STRONIE PRZEŻYCIA

2019-09-16

PO STRONIE PRZEŻYCIA

Dzisiaj zainaugurowano w Warszawie VII edycję kampanii „Zrozumieć Nowotwory głowy i szyi”.

W ramach

zobacz galerię

UWAGA - ruszyła PSYCHOONKOLOGICZNA FUNDACYJNA OTWARTA GRUPA WSPARCA! Dołącz do nas...

2019-09-04

PSYCHOONKOLOGICZNA OTWARTA GRUPA WSPARCIA - to grupa wsparcia skierowana do osób, które doświadczyły lub aktualnie doświadczają choroby

zobacz galerię

Pierwsza wizyta u psychologa/psychoterapeuty – jak zorganizować i czego się spodziewać?

2018-07-18

W toku życia pojawiają się okresy, w których zmagasz się z różnymi problemami czy trudnościami. Najczęściej starasz się poradzić sobie z nimi sami

I CO DALEJ? - ŻYCIE PO RAKU

2018-05-30

O kryzysie ozdrowieńczym pisze nasza fundacyjna psychoonkolog Milena Dzienisiewicz.

zobacz galerię

Psychiczne aspekty choroby nowotworowej u osób starszych

2018-05-14

Choroba nowotworowa nie patrzy na metrykę i pojawia się u osób w każdym wieku. Bardzo liczną grupę chorych (ponad 50% ogółu zachorowań) stanowią osoby

zobacz galerię

Potęga informacji -fora o tematyce onkologicznej

2018-04-26

Zdecydowana większość pacjentów na którymś etapie chorowania szuka informacji w Internecie. To naturalne działanie, chcemy jak najwięcej wiedzieć o chorobie,

zobacz galerię

Kiermasz dla Marzeny, Mamy małego Franka!

2018-03-23

W niedzielę dnia 25 marca zapraszamy na  kiermasz charytatywny naszej podopiecznej. Marzena ma 31 lat i jest mamą jedenastomiesiecznego Franka. Bardzo