Sabina Zając

Sabina ma 38 lat i jest mamą 11 letniej Elizy. Mimo młodego wieku, już drugi raz staje do walki z rakiem. Pierwszy raz zachorowała w wieku 18 lat. Wówczas diagnoza brzmiała: Chłoniak nosogardła z przerzutami do węzłów chłonnych. Po prawie dwuletniej walce choroba została ujarzmiona jednak odcisnęła swoje piętno na zdrowiu i codziennym funkcjonowaniu Sabiny. Pozostały: - zrosty, zwężenia, zwłóknienia w obrębie naświetlanych części nosa i gardła; - zwłóknienia w szczytowych partiach płuc; - zmiany popromienne w obrębie kilku szyjnych węzłów chłonnych; - problemy z przełykaniem, duże trudności z jedzeniem - nawracające wysiękowe zapalenia obu uszu – konieczność wielokrotnego wykonywania zabiegów paracentezy i zakładania drenażu. - problemy z gojeniem się ran po zabiegach w obrębie naświetlanych obszarów ciała.

Pomimo wszystko Sabina starała się żyć normalnie. Skończyła studia podyplomowe z architektury wnętrz i założyła firmę. W 2007 roku urodziła Elizę, jednak wkrótce potem jej małżeństwo się rozpadło. Od tego czasu córka pozostaje pod jej opieką.

Niestety w sierpniu 2017 roku pojawiły się pierwsze objawy nawrotu choroby. Diagnoza: Nowotwór złośliwy - Rak płaskonabłonkowy rogowaciejący. Sabina przyjęła I i II linię chemioterapii paliatywnej. Decyzją konsylium lekarskiego podjęto decyzję o III linii chemioterapii paliatywnej w oparciu o MTX w monoterapii 40 mg/m2 co 7 dni. Do dnia dzisiejszego w sumie Sabina przeszła już kilkanaście cykli chemioterapii. Ma założoną gastrostomię odżywczą i tracheostomie, ponieważ guz zamyka światło gardła. Uniemożliwia jej to całkowicie przełykanie i prawie zupełnie mówienie. Sabina jest bardzo słaba. Szansą na wyzdrowienie jest Klinika dr. Vorreitera w Hinterschmiding, która po zapoznaniu się z dokumentacją i badaniach na miejscu podjęła się leczenia Sabiny. Niestety koszty leczenia przekraczają możliwości finansowe Sabiny. Do tej pory Sabina radziła sobie finansowo sama. Jednak koszt leczenia w Klinice w Niemczech został wyceniony na około 50 000 euro na rok. Ogromna kwota, której nie udźwignie sama. Prosimy wszystkich, którzy mogą pomóc wspaniałej mamie i życzliwej całemu światu osobie jaką jest Sabina o wsparcie. Z Waszą pomocą i Sabiny determinacją wygramy tę walkę!

PRZEKAŻ DAROWIZNĘ DLA SABINY:

zł

Język: