Tadeusz Barlak

Całe nasza nierówna walka rozpoczęła się w listopadzie 2017, kiedy po raz pierwszy skierowano tatę do Szpitala w Łagiewnikach gdzie po wykonaniu tomografii komputerowej klatki piersiowej wykryto guza nerki. Kolejne dni oraz bardziej szczegółowe badania stanu zdrowia wykazały bardzo zaawansowane stadium raka z przerzutami na okoliczne narządy w tym miedzy innymi wątrobę. Rozpaczliwie cała rodzina zaczęła poszukiwać lekarzy oraz szpitala, który mógłby uratować życie taty lub przynajmniej zniwelować jego cierpienie.

Postęp choroby uniemożliwiał operacyjność guza i tym samym zakwalifikowanie się w okrutne ramy refundujące leczenie onkologiczne przez NFZ.

Całkowite koszty leczenia lekiem NEXAVAR do tej pory pokrywaliśmy sami, dzięki pomocy rodziny (tj. około 15-tu tysięcy złotych w skali 3 miesięcy). Proces leczenia niestety jest długotrwały, a obecny lek nie przynosi już żadnych rezultatów a jedynie postęp choroby. Nie chcemy poddać się w walce, ale samofinansowanie innego leku o nazwie CABOMETYX stanowi koszt miesięczny w granicach 31 000 złotych.

Dlatego potrzebujemy Państwa pomocy w zebraniu chociaż części środków na dalsze leczenie. Obecnie tata nie pracuje, a jego oraz mamy źródłem utrzymania jest renta chorobowa w wysokości 2200 zł netto, z czego rodzice muszą uregulować rachunki mieszkaniowe oraz artykuły gospodarstwa domowego.

Kierowaliśmy niejednokrotnie listy do Ministerstwa Zdrowia, aby udało się zmienić krzywdzący zapis ustawy, bezskutecznie.... Mimo to będziemy kierować kolejne listy oraz zapytania, przecież kiedyś ten zapis powinien się zmienić, aby inni mieli szanse żyć!

Nie chcemy się poddać w walce, ponieważ życie taty jest dla nas najważniejsze, dlatego prosimy Państwa o pomoc oraz gest dobrego serca.

PRZEKAŻ DAROWIZNĘ DLA TADEUSZA:

zł

Język: