Ruszyła Kampania "Bez Bólu"

2023-05-15
Ruszyła kampania "Bez bólu", która ma na celu zwiększenie świadomości na temat leczenia powikłań popromiennych. ???? Adresowana jest ona do lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów oraz pacjentów leczonych radioterapią onkologiczną. W ramach kampanii poruszane będą tematy takie jak najczęstsze powikłania w trakcie radioterapii oraz w jaki sposób pomóc pacjentom w doborze terapii wspomagającej w onkologii.

➡️ Celem kampanii jest również zwrócenie uwagi na problem popromiennego zapalenia skóry, który jest skutkiem ubocznym radioterapii.
➡️ Istnieje wiele produktów, które wspomagają leczenie odczynów popromiennych, jednak wiedza na temat tych produktów wśród lekarzy i farmaceutów jest wciąż niedostateczna.
➡️ W ramach kampanii odbyła się konferencja prasowa "Życie bez bólu", na której eksperci poruszyli tematy takie jak wpływ bólu na jakość życia pacjenta, odpowiedzieli na pytanie jak zabezpieczyć ranę oparzeniową po radioterapii oraz jak systemowo uporządkować temat związany z terapią wspierającą leczenie onkologiczne.
W konferencji wzięli udział specjaliści z dziedziny onkologii, dermatologii, pielęgniarstwa oraz farmacji, a także Pani Poseł RP Barbara Dziuk. Na konferencji nie zabrakło także Dyrektor Fundacji Onkologicznej Nadzieja - Joanny Konarzewskiej Król.

Było to ważne wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć temat leczenia popromiennych zapaleń skóry oraz dla pacjentów, którzy szukają sposobów na poprawę swojego komfortu życia po zabiegach radiologicznych.