WEBINARIUM - ODZYWIANIE LIPIDOWE PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH

2021-06-09

ZAPRASZAMY NA WEBINARIUM ONLINE - 9 czerwca, środa godz. 18:00.

Wszystkich chętnych prosimy o zgłoszenia: fon@fundacjaonkologicznanadzieja.org z dopiskiem MARINEX. Prześlemy link na spotkanie.

Spotkanie poświęcone będzie tematyce odżywiania lipidowego pacjentów onkologicznych.

Marinex jest polską firmą, która już od ponad 22 lat prowadzi unikalne prace naukowo-badawcze nad odżywianiem      zgodnym z genetyką i fizjologią Organizmu Człowieka oraz odkrywaniem jego potencjału obronno-regeneracyjnego. Naszym głównym celem od zawsze było i jest ratowanie zdrowia i życia Pacjentów.

Zaangażowanie firmy MARINEX w działania naukowo-badawcze doprowadziło do ważnych odkryć w immunologii, onkologii, kardiologii, neurologii i genetyce. Zespoły badawcze, w skład których wchodzili wybitni                    przedstawiciele świata nauki przeprowadziły aż 46 wielokierunkowych i wieloośrodkowych badań naukowych u Pacjentów leczonych z powodu nowotworów, infekcji, paradontozy i aft, RZS, łuszczycy i AZS, alergii, choroby wieńcowej, schizofrenii i depresji. Wyniki każdego z nich publikowane były w najbardziej prestiżowych czasopismach medycznych, również o randze  światowej, wskazując na konieczność zmian w dotychczasowym sposobie podejścia do walki z chorobami nowotworowymi.

Efektem  pracy naukowej jest stworzenie chronionej europejskim patentem,  kompozycji tłuszczów złożonych i wyższych nienasyconych kwasów tłuszczowych - BioMarine®Medical Immuno & Neuro Lipids (żspm*) – powstałej z połączenia 3 rodzajów olejów rybich, dla której nie ma zamienników.

Wyniki badań naukowych u Pacjentów, a także opinie tysięcy Pacjentów przyjmujących na co dzień BioMarine®Medical Immuno & Neuro Lipids wskazują jednoznacznie, że to właśnie ta kompozycja tłuszczów jest produktem żywieniowym pierwszej potrzeby, szczególnie w sytuacji, kiedy organizm jest obciążony chorobą nowotworową i terapią leczniczą.